spot_imgspot_imgspot_img
29 Mart, Cuma - 2024

Gösterilecek bir içerik yok

Hejmara nû ya ‘E-Kovara Sînemaya Serbixwe’ derket

Hejmara 4’emîn a e-kovara bi kurdî ya “Sînemaya Serbixwe” derket pêşberî xwînerên xwe. Di hejmara nû ya kovarê de nivîs û gotarên balkêş cih digirin. Hêjayî gotinê ye ku E-kovara “Sînemaya Serbixwe” salê du caran bi nivîs, gotar, hevpeyvînên li ser sînema û çand-hunerê tê weşandin.

Di hejmara nû ya kovarê de Omer Bextiyar nivîsek li ser fîlmê “Stalker” yê derhênerê nemir ê cîhanî Andrei Tarkovsky ku mohra xwe li hunera sînemayê daye, nivîsiye û ketiye pey şopa heqîqeta fîlm.

Welat Ramînazad der barê fîlmên derhênerê navdar Nurî Bilge Ceylan de nivîseke bi Zazakî amade kiriye û li pêwendiya sînemaya derhêner bi kurdan re kolaye. Di vê hejmarê de, nivîsa Rûmet Medî ku li ser fîlmên jiyana kurdan, hatine amadekirin cih digire ku ev nivîs cara yekem di malpera Bianet Kurdî de hatibû weşandin.

Mela Mihyedîn, li ser yek ji fîlmên herî girîng û klasîk ên dîroka sînemaya cîhanê “The Seventh Seal” ê derhêner û senarîstê swêdî Ingmar Bergmanî nivîsiye. Welat Ramînazad ji bo vê hejmarê nivîseke din jî nivîsandiye û fikrên xwe yên der barê têkiliya fîlmê Cache yê derhêner Micheal Haneke bi kurtefîlmê Vîr ê Burhan Ateş re, aniye zimên.

Di hejmara 4’emîn de Dawid Jikevir nivîseke li ser mijara “Sînemaya Polîtîk” amade kiriye û li ser wateya têgeha sînemaya polîtîk sekiniye. Her wiha nivîsa Rûmet Medî ku der barê fîlmê “Bread and Roses” yê Ken Loachî de hatiye nivîsandin cih digire.

Emrah Kaplan ji bo vê hejmarê gotareke bi navê “Têgeha Temsîlê û Cihgirtina Têgeha Temsîlê Di Sînemayê De” nivîsiye û tê de qala mijarên têgeha temsîlê û têgeha temsîlê di sînemayê de kirine. AMED

Hejmara nû ya ‘E-Kovara Sînemaya Serbixwe’ derket

Hejmara 4’emîn a e-kovara bi kurdî ya “Sînemaya Serbixwe” derket pêşberî xwînerên xwe. Di hejmara nû ya kovarê de nivîs û gotarên balkêş cih digirin. Hêjayî gotinê ye ku E-kovara “Sînemaya Serbixwe” salê du caran bi nivîs, gotar, hevpeyvînên li ser sînema û çand-hunerê tê weşandin.

Di hejmara nû ya kovarê de Omer Bextiyar nivîsek li ser fîlmê “Stalker” yê derhênerê nemir ê cîhanî Andrei Tarkovsky ku mohra xwe li hunera sînemayê daye, nivîsiye û ketiye pey şopa heqîqeta fîlm.

Welat Ramînazad der barê fîlmên derhênerê navdar Nurî Bilge Ceylan de nivîseke bi Zazakî amade kiriye û li pêwendiya sînemaya derhêner bi kurdan re kolaye. Di vê hejmarê de, nivîsa Rûmet Medî ku li ser fîlmên jiyana kurdan, hatine amadekirin cih digire ku ev nivîs cara yekem di malpera Bianet Kurdî de hatibû weşandin.

Mela Mihyedîn, li ser yek ji fîlmên herî girîng û klasîk ên dîroka sînemaya cîhanê “The Seventh Seal” ê derhêner û senarîstê swêdî Ingmar Bergmanî nivîsiye. Welat Ramînazad ji bo vê hejmarê nivîseke din jî nivîsandiye û fikrên xwe yên der barê têkiliya fîlmê Cache yê derhêner Micheal Haneke bi kurtefîlmê Vîr ê Burhan Ateş re, aniye zimên.

Di hejmara 4’emîn de Dawid Jikevir nivîseke li ser mijara “Sînemaya Polîtîk” amade kiriye û li ser wateya têgeha sînemaya polîtîk sekiniye. Her wiha nivîsa Rûmet Medî ku der barê fîlmê “Bread and Roses” yê Ken Loachî de hatiye nivîsandin cih digire.

Emrah Kaplan ji bo vê hejmarê gotareke bi navê “Têgeha Temsîlê û Cihgirtina Têgeha Temsîlê Di Sînemayê De” nivîsiye û tê de qala mijarên têgeha temsîlê û têgeha temsîlê di sînemayê de kirine. AMED